-->

21 Ocak 2012 Cumartesi

#yermisinyemezmisinfarukabi nedir ne demektir

Ne hakkında bilgi istiyorsanız o bizde BilgeCan.org
Arkadaşlar twitterde kaç zamandır TT oldu bilmiyorum ben yeni gördüm valla #yermisinyemezmisinfarukabi tt olmus simdi herkez bu ne demek onu arayacak soracak bende açıklıyorum..
bu faruk abi kim radyo dinlemedigimden bende bilmiyorum ama;
daha öncede Faruk abi hakkında bazı seyleri TT yapan yada yapmayı başara bilen
Alem Fm Radyo sunucusu ve televizyon programcısı Zeki kayahan coskun arkadaslar...
Kendisi böyle biridir işte:D her gece böyle sapır saçma kelimeyi TT yapmak icin :D baya gayret caba sarf eder ama bu faruk abi kim artık bende merak ettim hergün bişey yapıo bu abiye.. sevgilerle...


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçiminden Anonim veya Adı/Url seçerek Kayıt olmadan Yorum yapabilirsiniz

Back to Home Back to Top Copyright © 2011 VayAmk.Net- Tüm Haklarimizi Kaybettik Arayışlar Devam Ediyor ®