-->

19 Temmuz 2012 Perşembe

Bir KPSS adayının Sevgilisine yazdığı mektup ::)

Ne hakkında bilgi istiyorsanız o bizde BilgeCan.org
Aşkımız normlar hiyerarşisinin en üstünde yer alan anayasa gibi üstün olsun sevgilim.biliyorsun sana olan sevgim 


anayasanın ilk üç maddesi gibi değiştirilemez. Teklif dahi edilemez ..

Canım aşkım; senin bir sözün kanun hükmü benim için.ben tıpkı herhangi yetki kanuna gerek duymadan çıkarılan 



olağanüstü kanun hükmünde kararnameler gibi yetki kanuna değil ,sadece belediye başkanının verdiği yetkiye 


dayanarak memurun kıydığı nikahla evlenmek istiyorum, seninle yani evliliğimiz kanunun belirttiği kurucu unsurlara 


uygun olsun .yok hükmünde olmasın :) 





senin bu teklifi kabul etmen bir kanun teklifini kabul etmen için gerekli olan 139 milletvekilinin bir araya gelip 


kabul etmesınden daha zor , biliyorum ..ama ben seni devletin ve kamu tüzel kişilerin kamulaştırma yapmak için 


kamu yararını düşünmesi kadar çok düşünüyorum :)

BEN seninle Türk toplumunun temeli olan ve eşler arasında 



eşitliğe dayanan bir aile kurmak istiyorum . gel bu teklifimi anayasanın değiştirilmesi hakkında tekliflerin TBMM 


genel kurulunda görüşülmesi gibi iki defa düşün ve bana lütfen evet de ‘’ BİTANEM’’
Bunu Facebook'ta Paylas Arkadaşlarında Görsün .


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçiminden Anonim veya Adı/Url seçerek Kayıt olmadan Yorum yapabilirsiniz

Back to Home Back to Top Copyright © 2011 VayAmk.Net- Tüm Haklarimizi Kaybettik Arayışlar Devam Ediyor ®