-->

21 Temmuz 2012 Cumartesi

Joe ve Nick Jonas Kara Şövalye izledi

Ne hakkında bilgi istiyorsanız o bizde BilgeCan.org

19 Temmuz akşamı Nick ve Joe Jonas kardeşler Beverly Hillsde yemekten sonra son zamanların çok konuşulan Kara Şövalye Yükseliyor filmini izlemeye gittiler. Film çıkışı Joe kardeşler tekrar müzik yapmak konusunda şöyle açıklama yaptı:
Kardeşlerimle tekrar çalışıyorum.Nick'in Broadway'da benim konser için yaptığım seyahatlar dışında 2 aydır kayıt yapıyoruz.Stüdyodayız ve bize gerçekten güven veren on şarkımızı var.Hayranların duyması için bekleyemiyorum.



Joe Kardeşler Kara Şövalye yükseliyor Colorado galasında ki saldırılar hakkında twitter'de şu sekilde twit attılar
Joe 
@nickjonas - Benim düşüncelerim ve dualarım ile dün gece Colorado'da ki saldırıda ki ailelerin duygularını paylaşıyor.Bu haber çok üzücü.
@joejonas - Haber çok üzücü.Ben bugün saldırıda ki masum aileler için dua ediyorum.
Bunu Facebook'ta Paylas Arkadaşlarında Görsün .


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçiminden Anonim veya Adı/Url seçerek Kayıt olmadan Yorum yapabilirsiniz

Back to Home Back to Top Copyright © 2011 VayAmk.Net- Tüm Haklarimizi Kaybettik Arayışlar Devam Ediyor ®