-->

9 Ekim 2012 Salı

Sözlü Yazılı Facebook Kapak Fotograflari Yeni

Ne hakkında bilgi istiyorsanız o bizde BilgeCan.org
Resimleri Büyültmek için üzerine tıklayınız Ardından Sag Tık Farklı Kaydet Demelisiniz

 Artık Merak etmiyorum kiminlesin nerdesin bildiğim tek şey var artık sende herkez gibisin kapak fotografi
 yeminle çok bunaldım yazan kapak fotografi
 bu kızdan nefret ediyorum yazan facebook kapak resmi fotografi
 dışardan nasıl göründüğümü bilmiyorum ama içerde işler iyi gitmiyor diyebilirim fazlasıyla yoruldum
 Kafam aynı böyle yeminle yazan facebook kapak resmi kapak fotografi
 sabrediyor yazan kapak fotografi
 sevgilim oldugu zaman buraya fotografimizi  koyucam mucuk yazan kapak resmi
 sevseydi yanımda olurdu kısa ve net
bence sen beni bi düşün
boşversene be arkadaş o senin ne halde oldugunu bilmiyor işte

sözlü facebook kapak fotograflari
Bunu Facebook'ta Paylas Arkadaşlarında Görsün .


1 yorum:

Adsız dedi ki...

knk nbr

Yorum Gönder

Yorumlama biçiminden Anonim veya Adı/Url seçerek Kayıt olmadan Yorum yapabilirsiniz

Back to Home Back to Top Copyright © 2011 VayAmk.Net- Tüm Haklarimizi Kaybettik Arayışlar Devam Ediyor ®