-->

23 Mart 2014 Pazar

Masum Yüreklime Elveda...

Ne hakkında bilgi istiyorsanız o bizde BilgeCan.org
Kendi web sitemde kendi duygularımıda paylaşa bileceğim bir bölüm vardır zannedersem kim okumuş yada kim ne demiş umrumda bile değil biliyormusunuz...

Çok sevmiştim seni be güzelim çok ama bırakıp gittim...
Ne garip demi hem sevip hemde çekip gitmek dışardan biri görse ya seviyorum dediğimde samimiyetime güvenmez yada durup bir dakika düşünür seven biri neden çeker gider diye..
Anlaşılmamakta güzeldir bazen fark yaratır.
Evet ben seni sevdim hemde cok sevdim an itibari ile yüreğimdeki sızıya engel olamasam da çekip gitmem gerekti.Neden böyle bişey yaptım biliyormusun?
Binlerce kez söyledim sana. Bizlere kötü gözle bakma onları savunma diye sana ama bunu anlatamadım. İç güdüsel olarak kendinden olanlara yakın davrandın ve bu davranışların beni senden soğuttu hemde çok soğuttu. Sevmekten vazgeçmedim dayandım dayandım ama olmadı be masum yüreklim olmadı.
Evet seni çok seviyorum ama peki ya kuru sevgi karın doyururmu ? İki yıl öncede aynı olaydan kavga etmiştik. Aradan geçen onca zamana rağmen hiç yol kat edememişiz. Diyorum erzurumda bu olmuş hiç ağzından vay şerefsizler ne istiyorlar bu düzenden demeden yok yalan söylüyorlar sizi düşman ediyorlar dedin sen kendi düşünceni işte açıkca burada yansıttın be güzelim.
Hayatımda hiç sen kadar sevenim olmadı her anında benimle olan hiç olmadı davranışlarıyla cocuklugu ile o masum davranışlarıyla olmadı hiç sen gibi ama bu sonu sen istedin be güzelim. Evet seve seve çektim gittim. Neden duygularımla davranmaktansa mantığımla davrandım. İyimi ettim kötümü ettim bunu zaman gösterecek ama iyi değilim ben belki geçer bunların hepsi (tabi umarım biran önce kendime gelirim)
Sana gelince umarım kendine zarar vermez caresiz insanlar gibi intihar tarzı bişeylere kalkışmazsın ömür boyu acı cekmek istemem be güzelim.
Seni çok sevdim çok yüreğimdeki acının hiçmi hiç tarifi yok.
Ne diyelim Rabbimin bir birdiği vardır demi...
Hayırlı olsun be güzelim o masum yüreğine iyi bak..
Rabbime emanetsin...
Unutma bu yürek seni çok sevdi...






0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçiminden Anonim veya Adı/Url seçerek Kayıt olmadan Yorum yapabilirsiniz

Back to Home Back to Top Copyright © 2011 VayAmk.Net- Tüm Haklarimizi Kaybettik Arayışlar Devam Ediyor ®