-->

3 Ocak 2012 Salı

Geçmişe Mazi.. Menemen'li yarim

Ne hakkında bilgi istiyorsanız o bizde BilgeCan.org
 
Merhaba arkadaşlar ben By Vay amk :) bu isim sadece bu blogta kullanacagım bişey sitemizin adıda bu şekilde:) yapabilecek bişey yok ... normal ismimle bi sitem var zaten ama burası böyle gizli saklı ic dökecegim vay amk diyebilecegim biyer olsun istedim.. bu yazıyı yazmak bile aklımda yoktu ama az önce Ümit Besen'in Nikah Masası çaldı pc'de arka arkaya 3 defa dinledim şuandada Gökhan yavuz hainler günü çalıyor.. eskimiş parçalar elbette.. ama nikah masasını dinlerken öyle bi dertlendimki defalarca küfür ettim durdum.. ne yapabilirimki elimden başka ne gelir amk ? Biliyormusunuz şuanda beni deli gibi seven bi kız arkadaşım var ben türk o kürt.. biraz kürtlügü korkutuyor beni korkutmak derken hani aklımda hep bi soru işareti bide doğulu biyerli.. ama yinede seviyor işte.. bende seviyorum ama içim zaman zaman böyle parçalar dinleyince yanıyor işte.. Elif adında bi sevgilim vardı benim izmir menemen ilçesinden şuanda Çukurova üniversitesinde okuyor Sonucu boş çıkacak 4 yıllık bi bölümde... Benim ilk'im di o.. aslında ne ilk sevgilimdi nede son.. ama kimsede yaşamadıgım şeyleri onunla yaşadım hayatımda herşeyimi ilk defa onunla paylaştım o yüzden ilkim diyorum ona.. ama çok seviyordum onu hemde çooook.. anlatırken bile duygulanıyorum boğazımda bişeyler dügümleniyor.. bitanem aşkım herşeyimdi o..  uzaktık birbirimizden .. o izmirde bende izmir'e yakın biyerde üniversite okuyordum izmire yakın olabilmek için gittim b.ktan bi bölüm tercih ettim aklımı skm :( ben gidiyorum bile demeden... bırakıp gitmişti beni 6 ay boyunca facebook hesabını takip ettim ama.. olmadı.. arkadaş kalalım dedi... lan ben senle nasıl arkadaş olurum dedim ? hayatimda herşeyimi paylaştıgım biriyle arkadaş kalmak hatta eski sevgiliyle arkadaş olmak çok saçma gelir bana? düşününsenize amk eski sevgiliniz sizinle beraberken elinden tutuyordunuz öpüp kokluyordunuz en azından umutlarınız hayalleriniz vardı.. sonra ayrıldınız ee biz arkadaşız tamam hadi diyelim güzel 2 gün sonra yanına bi erkek alıp gelirse yeni erkek arkadaşım derse ve sizide arkadaşı olarak tanıtırsa yenisine.. zorunuza gitmezmi bi kösede öperken el ele tuttuklarını görünce ? çıldırrırım lan ben amk valla çıldırırım neyse.. işte kabul etmedim sonra heralde 10 face hesabımı engelledi sonrada facesini dokturdu s.ktır oldu gitti gelde hadi küfür etme sen buna ? elimde onun adını çıkara bilecek ... herşey var ama nasıl yaparım bunu ? benim zamanında sevgilimdi o .. beraber yaşayacagımız yılları düşünürken onun adını kötülemek şerefsizlik olur evet o yaptı bi hata... defoldu gitti ama bu bana yakışmaz.. bugune kadar yapmadım yapmamda ... kendime yakıştıramam bunu.. ama varya çok sevmiştim be ben onu s.kt.gmn ibnesi defoldu gitti.. gittide ne oldu amk insallah ici yanıyordur onunda ben gibi inşallah.. ama sanmıyorum google gerçek adımı yazsa hemen ulaşır bana ama nerdeeee ... şimdi ben böyle içim yanarken.. yeni sevgilimle napaym onun sucu ne neyse amk ya hepsini yazmayım bugun ilerde yazacak bişey kalmaz.. kendinize iyi bakın arkadaşlar.. Ben böyle hayatin amk :) Sevgilerle...


5 yorum:

Admin'ss dedi ki...

Yaklasik olarak 850 Kisi bu yazıyı okumuş hadi 50 tanesi ben desem 800 tanesi sizlersiniz ama bitanenizde yorum atmazmı ya...

Adsız dedi ki...

cok güzel aynisini bende defterime yazdim

Unknown dedi ki...

ben cok begndm yazını cok dogal buldm duygulrnı bnmde suan başmdan gecen bir olay var sennle aynı drum cok zor bı drum gercktn Allh herkese sabır versbn

Unknown dedi ki...

duygularını cok güzel ifade etmişsin bnmde senn olayna yakın bişey geldi başıma oyuzden seni cok iyi anlyrm

Admin'ss dedi ki...

sümeyra yazdıklarımın dili biraz argo olsada oan icimi rahatlatmıstı ... ne güzel beni anlaya bilmen rabbim büyüktür be... hayırlısını versin ne verecekse Allahım başka bi istegim yok bu saatten sonra

Yorum Gönder

Yorumlama biçiminden Anonim veya Adı/Url seçerek Kayıt olmadan Yorum yapabilirsiniz

Back to Home Back to Top Copyright © 2011 VayAmk.Net- Tüm Haklarimizi Kaybettik Arayışlar Devam Ediyor ®