-->

4 Nisan 2012 Çarşamba

Saçla Boyama Stili işte Bu - Komik Video izle

Ne hakkında bilgi istiyorsanız o bizde BilgeCan.org

Arkadaşlar bu kez öyle bişey buldumki aklım mantığım almadı bu adamların amacı ne onuda anlamış degilim normalde yaklaşan sınavlarım nedeni ile siteyle ilgilenmiyordum ama bunları paylaşmak şart oldu adamları görmelisiniz ya 3 kafadar bi odada toplanmışlar 3 boya kutusu hepsi uzun saçlı saçlarını kovaya sokup sonrada odayı badana boya yapıyorlar şahsen ben izleyince deli kıtlığımı var la dedim :D ilk görünce türktür kesin diyordumki :D gevurmuş bunlar sonradan gülümsedim türkler olsa bu ne la der küfür ederdim heralde :) iyi seyirler komik videolarımızı facebook'ta paylaşarak arkadaşlarınızada izletiniz..


Bunu Facebook'ta Paylas Arkadaşlarında Görsün

.


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçiminden Anonim veya Adı/Url seçerek Kayıt olmadan Yorum yapabilirsiniz

Back to Home Back to Top Copyright © 2011 VayAmk.Net- Tüm Haklarimizi Kaybettik Arayışlar Devam Ediyor ®