-->

14 Haziran 2012 Perşembe

Size Özel Yazili Sözlü Kapak Fotografi Yazalim

Ne hakkında bilgi istiyorsanız o bizde BilgeCan.org
Merhaba arkadaşlar Facebook Timeline Profil sistemine geçtikten sonrasında Kapak fotografları herkesin vazgeçilmezi oldu bende dahil ama bişeyin farkına vardım bazı arkadaşlar bilgisayar programlarından anlıyor Kapaklarına cok güzel Yazılar yazabiliyorlar ama herkez aynı şeyi yapamıyor bizde size böyle bi hizmet verme kararı aldık siz yazmamızı istediginiz sözü söylüyorsunuz gerekirse facebook profilinizi veriyorsunuz oradan bize iletiyorsunuz bizde 1 ile 4 gün içerisinde size özel gerekirse sizin adınızın yazdıgı kapak fotoğrafını hazırlıyoruz

Yep Yeni Sözlü ve Yazılı Kapak Fotoğraflari BURADA
Arkadaşlar bi tane istek olmuş bu sayfada
Sen ona, O Başkasına yazılı bir kapak fotoğrafı hazırlayabilirmisiniz :) demiş bi arkadaşımız hazırladım ama
İSTEKLERİNİZİ VE YAPILAN KAPAKLARI BURADAN ALIYORSUNUZ 










-->
bunun için yapmanız gereken aşagıdaki yorum kısmına yazılması istediginiz sözü ve size ulaşabilecegimiz msn yada Facebook profilinizi bırakın.. size özel kapak fotoğrafını sizin için hazırlayalim ne dersiniz?
Aşagıya yorum bırakabilmek için Yorumlama biciminden Anonim secenegini işaretleyip yorumunuzu bırakınız..


Arkadaşlar isteklerinizi yorumlara yazdıktan sonra
resimleri almak icin vayamk.net@hotmail.com ekleye bilirsiniz
ama yorum yazmadan eklemeyiniz lütfen...
ARKADAŞLAR TÜM BİRİKMİŞ YORUMLARDAKİ SÖZLERİ HAZIRLADIM..

SON GÜNCELLEME
19  Eylül 23:09

Arkadaşlar lütfen yazılması istediginiz seyi söylerken cinsiyetinizede ekleyin
Bayan tonlarımı Erkek tonlarımı kullanacagımı bileyim :D


Yep Yeni Sözlü ve Yazılı Kapak Fotoğraflari BURADA
Yeni Kapak isteklerinizi BURADAN YAPINIZ












KAYDETMEK İSTEDİĞİNİZ RESİMİN ÜZERİNE TIKLAYIN
RESİMİ BÜYÜTTÜKTEN SONRA MAUS'TA SAG TIK YAPIP FARKLI KAYDETE TIKLAYINIZ
 Alem oyuncu olmuş sokaklar kahpe sevdigim bir kız vardı oda olmuş kahpe yazan sözlü kapak fotoğrafları
 aşkım hayalim yazan kapak fotoğrafları

Özlediğim biri var ama yapabilecegim bişey yok yazılı sözlü kapak fotoğrafları


Amasyalı yazan kapak fotoğrafları


Sensizim yazili kapak fotograflari resimleri
 Alayınızın amk a.q yazılı kapak fotoğrafları resimleri


Destan yazılı kapak fotoğrafları
 Gözlerimden Sarkmamalıydın düşersin demiştim kapak fotoğrafları
 Oktay merve yazan kapak fotoğrafları resimleri
 Sen gittigin gün ben öldüm
Sensizlik zor yazan kapak fotoğrafları resimleri

Kapak fotoğrafı kapak resmi yapma kendine internetten
 aşk bana ters ben aşık olmam yazılı kapak fotoğrafları
 mustafa sena yazılı kapak resimleri
 Ömrüm yazan
ömrüm kapak resimleri fotoğrafları



 Beyto Yazan Kapak Fotoğrafları
 Giden Uzaklastikca Kalan Kıymetlenecek kapak fotosu
 Ömrüm Senin yazan kapak fotoğrafı kapak resmi sözlü  yazılı



 Ümidim yazan kapak fotoğrafı resmi
Ümit Sena Yazan kapak resimleri
 perdesiz ev ortusuz kadina benzer ya satiliktir ya kiralik
 seyda fuat
Zalim Melek Yazili Kapak Fotograflari resimleri
özlemin dili olsaydı yüregim sana ses olurdu ben susardim o konusurdu facebook kapak yazili sözlü
 ahmetim yazan sözlü kapak fotoğrafları resimleri
 Aski oyun sanmiştim yazan kapak fotoğrafları resimleri
 dünyam yazan kapak fotoğrafları resimleri
en büyük hatam herkesi kendim gibi sanmamdi
 Gönül verdim kahpeye soktu beni kabrime
 Ben estetik cerrahı degilim kimse benden g.tünü kaldırmamı beklemesin kapak fotoğrafları resimleri

 istedigim sadece Sessizlik kapak fotoğrafları resimleri
 Kaderimse çekerim sözlü yazılı kapak fotoğrafları resimleri
 Kadirim yazan facebook kapak fotoğrafları resimleri

Sevdalim Yazan kapak fotoğrafları resimleri
Tek Gerçegim kapak fotoğrafları resimleri
 Bana her bakisinda Gözlerim haykirirdi sevgimide sen duymazdin var git ellerin yari yüzüme gülme bari kapak fotoğrafları resimleri 
 Yusuf yazan kapak fotoğrafları resimleri
Zeynebim yazan kapak fotoğrafları resimleri
Bana Sensiz yaşamak deselerdi tek kelime ile Ölüm derdim

zuhal yazmamız icin arkadaş 3 defa yorum atmıs bunu yapmaya zamanım yoktu ama
arkadaş cok ısrar etmiş yaptım umarım işinizi görür vayamk.net yazmayı bile unutmusm:D
 Zuhal yazılı facebook Kapak


 Beni ona sor yazan kapak fotoğrafları
 Duygusuzum Lan yazan kapak fotoğrafları

 fikrimin ince gülü kapak resmi
istedigim sadece sessizlik
 serap mustafa ve
Tek gerçegim yazan kapak resimleri
Güzel Gözlüm

Ayşem yazılı kapak fotoğrafları
I'm all yours yazan kapak fotoğrafı

hayatimin amaci seni seviyorum kapak fotoğrafı
 halilim yazan kapak fotoğrafları
Serserim yazan kapak fotoğrafları
Başak Mert yazan kapak fotoğrafı
Mert Yazan Kapak Fotoğrafları

 Düşünsene Sevgilim Seni Galatasaray kadar sevdigimi çıldırırsın kapak fotoğrafı
 Kader yazan kapak fotoğrafi

Bunu Facebook'ta Paylas Arkadaşlarında Görsün .


207 yorum:

«En Eski   ‹Eski   1 – 200 / 207   Yeni›   En yeni»
Adsız dedi ki...

AYŞEMMM

Adsız dedi ki...

AYŞEMM

Admin'ss dedi ki...

Tamam ayşemm yazalım ama size nasıl ulaştırabiliriz acaba?

Adsız dedi ki...

OĞUZHAN PEKER

Adsız dedi ki...

Bİ DE ADMİN SEVDA AA BASKA KAPAGA SAOLUN SIMDIDEN

Adsız dedi ki...

BANA FACE DEN MESAJ OLARAK YOLLARMISIN OĞUZHAN PEKER

Adsız dedi ki...

I'm all yours

Adsız dedi ki...

HaYaTıMıN AmAcI SeNi SeViYoRuM

https://www.facebook.com/baskoylu.zaloglu bu adrese gönder acilll

Adsız dedi ki...

SERSERİM

Adsız dedi ki...

HaLiLiM

Adsız dedi ki...

Serserim

Adsız dedi ki...

seni sevmekten vazgeçmeyeceğimi anlayabilecek tek bir şey var sonsuza kadar altında uyuyacağım toprak ..

Adsız dedi ki...

KADER

Adsız dedi ki...

düşünsene sevgilim seni galatasaray kadar çok sevdığimi çıldırırsın:)

Adsız dedi ki...

kader

Adsız dedi ki...

Lütfen Simge Şanlı yazın ve başka bir kapağada simge <3 mert yazın lütfennnn....!!! şimdiden teşekkürler

Adsız dedi ki...

lütfem Başak Mert yazabilirmisiniz?

Admin'ss dedi ki...

Arkadaşlar yorumlarınızı gördüm yalnız suan cok yorgunum Rabbim nasip ederse en geç yarın akşam kapaklarınızı buraya eklerim simge senide ekledim diger yorumun onaylanmadı haberin olsun emrahli msn adresi veren bi arkadaş var o kim anlayamadım ama

Adsız dedi ki...

Havva / Ayşe / Ayşen / F.Büşra / Elif / Turcan / Ayşe / HaticeY. /HaticeÖ. / Büşra / H.Gizem

Admin'ss dedi ki...

bu havva ayşe muhabbeti 1 kapakta hepsimi olacak daha yokmuydu :D

Adsız dedi ki...

evet küçük büyük isimlerin hepsi yazılsın..

Adsız dedi ki...

FİKRİMİN İNCE GÜLÜ

Adsız dedi ki...

ßeni ona so'R yazarmısınız lütfen ?

Adsız dedi ki...

M E

Adsız dedi ki...

admın rica etsem serap ve mustafa adına birlesik yapma imkanın varmı simdiden ilgin için tesekkür ederim...!

Adsız dedi ki...

sevgili admin bende rica etsem serap <3 mustafa adına bir sing yaparmısın simdiden ilgin için tesekkür ederim allaha emanet ol ..!

Adsız dedi ki...

tek qerceqim

Adsız dedi ki...

tek qerceqim

Adsız dedi ki...

ahmet!im

Adsız dedi ki...

İSTEDİGİM SADECE SESSİZLİK!!! Bunu yazarmısın kardeş bana

Adsız dedi ki...

İSTEGİM SADECE SESSİZLİK Bunu bi Güzel Kapak yapsan :D

Unknown dedi ki...

duygusuzum Lan!

Adsız dedi ki...

gonul verdım kahpeye soktu benı kabrıme lutfen bunu yapın yha ihtıyacımm var lutfn

Adsız dedi ki...

yorumum kabul olmadıı yha abıı lutfennn yhaa

muhammet dedi ki...

abı lutfen o yolladıgımm seyı yapın yhaa lutfenn

Adsız dedi ki...

En büyük hatam herkesi kendim gibi sanmamdı

Adsız dedi ki...

ZUHAL :) yazabilir misiniz ?

Adsız dedi ki...

Ben estetik cerrahı değilim kimse benden götünü kaldırmamı beklemesin.


bulentbasaran17@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Dünyam... yazarmısınn abı yha nolurrlutfenn

Adsız dedi ki...

sevdıgımın adı Dünyada admın abı lutfenn ona suprızz yapcamm da

muhammet dedi ki...

Duyam dıee abı nolur yha

Adsız dedi ki...

Zuhal :) yazın lütfen ya .

Adsız dedi ki...

Rabia Köybaşı

Adsız dedi ki...

kadirim

Adsız dedi ki...

Allah'ını seviyosan bunu yaz ya Zuhal :) Lütfenn . !

Adsız dedi ki...

acı yol al Ya

Adsız dedi ki...

!!__BanA SenSiZ YaŞamak DeSeLeRdİ Tek KeliMeYle ÖLüM DeMekTiR__!!



!!..YuSuF..!!

Adsız dedi ki...

Zeynebim... Bunu yazarmısın kardesim musait bi zamanınızda Tşk'ler

Adsız dedi ki...

Aramayacaksın kimseyi , olması gerekenler zaten yanında ve yanında olmayıp gidenler ne aklında olmalı ne de umrunda ...

Adsız dedi ki...

sevdalımm

Adsız dedi ki...

yusuf

Adsız dedi ki...

yusf nolurr

Adsız dedi ki...

kaderimse çekerimm noluurrr

Adsız dedi ki...

kaderimse çekerim

Adsız dedi ki...

bana her bakışında gözlerim haykırırdı sevgimi de sen duymazdın...Var git ellerin yari yüzüme gülme bari.....! bunu yazarsanız sevinirim

Adsız dedi ki...

çok teşşekkür ederim çok saolun var olun gerçekten çok sevindim :)

Adsız dedi ki...

Özlemin dili olsaydı yüreğim sana ses olurdu ben susardım o konuşurdu ...bunu yazar mısınız şimdiden çok teşşekkür ederim

Adsız dedi ki...

Şeyda & Fuat yazarsanız sevinirim ..

Adsız dedi ki...

ZaLiM MeLek yazabiLir misiniz ?

Unknown dedi ki...

Perdesiz Ev Örtüsüz Kadına Benzer Ya Satılıktır Ya da Kiralık ...!!!

xxtarz102@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ÖMRÜM SENIN (M)...BUNU YAZARMISINIZ

Adsız dedi ki...

Giden UzakLaştıkca KaLan Kıymetlenecek... düz bir sekilde yazılmasını istıorum mümkünse

Adsız dedi ki...

ümidim.... yazarmısınız sımdıden tesekkurler

Adsız dedi ki...

beyto yazarmısınız sımdıden tskrler

Adsız dedi ki...

ümit sena yazarrmısınız sımdıden tskrler

Adsız dedi ki...

havva (k) yazarmısınız sımdıden tskr

Adsız dedi ki...

Düşünsene sevgilim seni 'Galatasaray' kadar sevdiğimi çıLDırırsın...

Admin'ss dedi ki...

Düşünsene sevgilim seni Galatasaray adlı istek zaten sayfamızda bulunmakktadır...

Adsız dedi ki...

mustafa sena yazarmısınız

Adsız dedi ki...

ask bana ters ben asık olmam

Adsız dedi ki...

Şeyda & Fuat yazar mısınız ?

Admin'ss dedi ki...

şeyda fuat yazdık yukarı bakarsanız yukarıda bulunmakta

Adsız dedi ki...

sensızlık zor sımdıden tskrler

baran dedi ki...

Gözlerimden Sarkmamalıydın ; Düşersin Demiştim... ;)

bunu hazirlayabilir misiniz hocam? cok tskkurler..

Adsız dedi ki...

DESTAN YAZAR MISINI ?

Adsız dedi ki...

Aliye Aliyeva

ÖLDÜ

1996-2012 üoboyle yazarmisiniz?

Adsız dedi ki...

Sen gitdiyin gün ben öldüm boyle yazarmisiniz,

Adsız dedi ki...

BüŞrA NuR YuRdAlAn

Adsız dedi ki...

Alayınız'ın A.q yazarmısınız Çok ihtiyacım var bu kapak'a :D bide bu face profil kapak'ına Çok küçük diye hata veriyor yazılarınızı profil resmi yapambiliyoruz ancak

Adsız dedi ki...

selam kardeş oktay&merve yazarmısınız ricaedersem

Adsız dedi ki...

sensizim

Adsız dedi ki...

Merve&Oktay

Adsız dedi ki...

Merve&Oktay bayan için olcak

Admin'ss dedi ki...

merve oktay bayan icin olacak yazan arkadaş daha önce isterken neden belirtmedinki bunu ! sonradan bayan icin diyorsun... hazırlıyorum... ama bida belirtin... benimde işim gücüm var

Adsız dedi ki...

AMASYALI REİS.!!!

Adsız dedi ki...

Alem Oyuncu Olmuş Sokaklar Sahne Sevdiğim Bir Kız Vardı Oda Olmuş KAHPE.!!!

Adsız dedi ki...

sena ertürk yazarmısın

Adsız dedi ki...

Düşünsene Sevgili seni FenerBahçe Kadar sevdiği mi
ÇILDIRIRSInn..

Adsız dedi ki...

Özlediğim biri var ama yapabileceğim birşey yok.

Adsız dedi ki...

askm hayalim sımdıden tskrler

Adsız dedi ki...

Saidim sevdiğim hayalim. yazar mısınız teşekkürler

said dedi ki...

seni seviyorum said'im yazar mısınız.teşekkürler

Adsız dedi ki...

Matu <3 Nuri simdiden tesekkurler

Adsız dedi ki...

GALATASARAY

Adsız dedi ki...

Mantık sizi A noktasından B noktasına götürür. Hayal gücü ise her yere.

Adsız dedi ki...

ı need you yazarmısınızz..

Adsız dedi ki...

insanlar dogrları iki şekilde söylermış ya sarhoşken yada sinirliyken ben seni sevigimi söylediğimde sinirli degildimm... bunu yazarmısınız bana msn t.z_koroglu_19@hotmail.com

Adsız dedi ki...

DÜŞÜNSENE SENİ FENERBAHÇE KADAR SEVDİGİMİ..!!!

Adsız dedi ki...

Aşk bazıları için On ßir harflidir ;
GALATASARAY .!

Adsız dedi ki...

Dışarıdan nasıl göründüğümün bir önemi yok, içerden görebilenler yetiyor bana ... Dışarıdan yargılayanlara da sözüm yok, dışarıda kalmaları yeter onlara ...

Adsız dedi ki...

merhaba cok guzel sayfaniz var gercekden guzel yazili kapak resimleri var ellerinize saglik

Adsız dedi ki...

guzel sayfaniz var harika olmus tsk ederim

Adsız dedi ki...

SENIHA & BEYHAN

Adsız dedi ki...

BEYHANIN TATLI KIZI

Adsız dedi ki...

CANSU

Adsız dedi ki...

CANSU

Adsız dedi ki...

BEYHANIN TATLI KIZI

Adsız dedi ki...

Bir erkeğin meleği olmak mı? Neden kanatlarımı kırıp elime versin diye mi? Şeytanı olup, ruhunu ele geçirmek varken üstelik.

Adsız dedi ki...

bir erkeğin meleği olmak mı kanatlarımı kırıp elime versin diye mi? şeytanı olup ta ruhunu ele geçirmek varken üstelik.
kız için :)) şimdiden teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler çok güze olmuş :))))

Unknown dedi ki...

Tolga Nagihan istiyorum lütfennnnnnnnnnn :((((

Unknown dedi ki...

tolga nagihan <<< istiyorum nolur :(((

Adsız dedi ki...

Never Say Never

Adsız dedi ki...

- qökDeniz iSaa ' Bunu yazabilir miSnizz ? :)

Adsız dedi ki...

- qökDeniz iSaa ' bunu yazabilir miSinzz ? :)

Adsız dedi ki...

Allah RAP'in Cezasını Verdi .!

Adsız dedi ki...

Y.Kaplan Yazaydınız eyiydi yaw ;)

Adsız dedi ki...

rica etsem tugba hüseyin <3 yaparmısın şimdide tşq lerrrr...

Unknown dedi ki...

єLvєda" DєrcєSiηє ßakaη qözLєrinє ; "єγvaLLah" DєrcєSiηє Çєkєr qidєrim .. !
Gidєη кaγвєdiγσяSa, кaγвєттiği İςiη qidєη ηє σLuγσя???Şiмdi Sσя кєηdiηє;
Giттiğiм İςiηмi кaγвєттiм, кaγвєттiğiм İςiη мi qiттiм...??

Unknown dedi ki...

Bèndè Sèvdim sizLèèRr qibii ..

Sizdè Pişmân oLâcâksınız Bèèn qibii .s '♥

Unknown dedi ki...

Rap İn The Kinq ( Kaptaş Rap Time ) Yazar Mısın Lütfennn !!

Unknown dedi ki...

Uzak Dur OqLum KaFam ŞeKerLi.
ŞeKeRLi Bu Kafam SanaDa SitemLi...

Unknown dedi ki...

Uzak Dur OqLum KaFam ŞeKerLi.
ŞeKeRLi Bu Kafam SanaDa SitemLi...

Unknown dedi ki...

Bir Tek Seni İstedim SeLim <3

Adsız dedi ki...

MaRaZ.!!!

Adsız dedi ki...

.

Hayat Bir Senaryo Ben ise Yönetmen istedigime ROL istedigime YOL Veririm...

Adsız dedi ki...

ilker

Adsız dedi ki...

benim için ArDaM yazarmısınız lütfen ?

Adsız dedi ki...

Rutubet yerine ölüm kokusu sarmış duvarları
Yalnızlığım bütün ruhunu ele geçirmiş
Bazen varlığını hissediyorum
bir an için alıyorsun yalnızlığımı
Sonra tekrar bırakıp gidiyorsun

Unknown dedi ki...

Sensiz Olmuyor Be Cané Yazarmısınız

Adsız dedi ki...

ilker

Adsız dedi ki...

hayat köpeklerin çektiği kızağa benzer eğer lider değilsen göreceğin manzara hep aynıdır...

Adsız dedi ki...

hayat kköpeklerin çektiği kızağa benzer eğer lider değilsen göreceğin manzara hep aynıdır...

Adsız dedi ki...

Aysel Memmedli yaza bilersiniz?

Adsız dedi ki...

Aysel Memmedli yaza bilersiniz? bayan icin.













Aysel Memmedli dedi ki...

Aysel Memmedli yaza bilersiniz? bayan icin.

Adsız dedi ki...

Aysel Memmedli

dfdss dedi ki...

rica etsem büşra <3 hüseyin yazarmısınız şimdiden teşekkürler...

Unknown dedi ki...

SiNaN ( ? )
TéK GéRÇéĞİM SéNSİN

Adsız dedi ki...

sen senaryo yazdın ve oynadın kazandın ama sıra bende simdi beni seyret ben yazıyorum senaryoyu ve oynamaya baslıyorum şimdi..!OYUN BAŞLIYOR SEVGİLİM

Adsız dedi ki...

gülüm

Adsız dedi ki...

eda ve cumaali de yazabilir misiniz..

Adsız dedi ki...

eda ve cumaali

Adsız dedi ki...

eda ve cumaali

Adsız dedi ki...

eda ve cumaali

Adsız dedi ki...

rica etsem benim içinde gülüm yazarmısınız

Adsız dedi ki...

süpersiniz

Adsız dedi ki...

Anlamıyorsan Anlamı Yok !
-Sehabe-
yazar mısınız? şimdiden teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

Celal bide ayrıca balım bebem ikisini bi arada yazın ne olur

Adsız dedi ki...

Melisa & Elif





Unknown dedi ki...

Rozelin'im
KahveRengi GözLeRin <3 Yaparmısın Adminim

Adsız dedi ki...

Rozelinim Kahverengi Gözlerin

Unknown dedi ki...

kardes 50 defa yolladım vı türlü yapamadınız :s
Rozelin'im
KahveRengi GözLeRin <3 :* Bunu yaparmısın ltfen

Canops dedi ki...

İbrahim duran 50 defa yollamanla degil müsait zaman oldugunda yapıyoruz... suanda iş yerindeyim burada programlarım yok...

Adsız dedi ki...

Atasinin decel qizi ......indiden tesekkurler

Adsız dedi ki...

Atasinin decel qizi ......indiden tesekkurler

Adsız dedi ki...

Atasinin decel qizi (qiz ucun)yazmiwdim hec yazim yayinlanmayib :(

Adsız dedi ki...

gozel alinib tesekkur edirem..bes Unloving Heart yaza bilersiz?? qiz ucun???

Unknown dedi ki...

Karakter ParayLa
SatıLsaydı ,

BazıLarına Hediye
Verirdik . . ! ♥

Adsız dedi ki...

Mehmet Doğan erkek mhmt_efsane@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Mısra Karaçay Adlı Bi Kapak fotografı istiyorum

salih dedi ki...

SeNa'Mm... yazabilirmisiniz

Unknown dedi ki...

ben varsam sıkıntı var demektir yazar mısınız en sonunda da BD yazsın olur mu şimdiden tsskkur ediyorum

Adsız dedi ki...

tolqamze..

Adsız dedi ki...

ilknnur & alev
kardeşlik

şeklli istiyorum

bu adrese yolarsanız sevinirim

https://www.facebook.com/halime.uvat?ref=tn_tnmn

Adsız dedi ki...

Rica etsem "Nesli Ömer" yazar misiniz

Adsız dedi ki...

Ömerimm..

Unknown dedi ki...

gsli

Adsız dedi ki...

(seni seviyorum haberin yok) yazarmısınız

Adsız dedi ki...

O, kendim olmam için bende eksik olan şeydi.... ( mavi renkle yazar mısınız)

Adsız dedi ki...

Alper'M

Adsız dedi ki...

lütfen fenerbahçeyle ilgili güzel bir kapak hazırlayın

Adsız dedi ki...

şefıka nur (mavı renkle yazarmısınız)

Adsız dedi ki...

serhat ismail (şekıllı yazarmısınız)

Adsız dedi ki...

kayahan (kırmızı yazarmısın)

Adsız dedi ki...

berk sapancı(fosforlu renkte yazarmısın)

Unknown dedi ki...

HERŞEYİMSİN MELİSSAM

MEVLÜT dedi ki...

ELİFİM YAZARMISINIZ RENKLİ OLSUN
https://www.facebook.com/mevlut.karahan.71

Adsız dedi ki...

nesibe kudret alt sag kosesıne de gökyüzüm sen ol birtanem yazarmısınız...renk kafanıza gore bırazda sekıl olsun

kudret dedi ki...

nesibe'm yazarmısınız alt sag koseyede gökyüzüm sen ol birtanem yazarsanız sevınırım

kudret dedi ki...

nesibe'm we altına da unutmak ihanettir bitanesi.. yazarmısınız

Adsız dedi ki...

Sen ona, O Başkasına yazılı bir kapak fotoğrafı hazırlayabilirmisiniz :)

Adsız dedi ki...

fenerbahçe'mmm

Adsız dedi ki...

leyla murat

Unknown dedi ki...

04.01.2014

Unknown dedi ki...

04.01.2014

Adsız dedi ki...

Cem ♥ Gamze

Adsız dedi ki...

Cem'im

Adsız dedi ki...

DeRdOM

Adsız dedi ki...

Feride

Unknown dedi ki...

ßerrum Yazarmısınız

Unknown dedi ki...

Gamzem Yazarmısınız

Unknown dedi ki...

ßerrum Yazarmısınız

Unknown dedi ki...

ßerrum Yazarmısınız

Adsız dedi ki...

Arsiz bela & Asi styla yazabilirmisinizz

Adsız dedi ki...

sen varsın,ben varım hatta gök yüzü bile var !!!!!!!!!
ama biz yokuz,ANLATABİLDİM Mİ !????????!

Unknown dedi ki...

selam leman ve seyit yazarmisin

Unknown dedi ki...

selam leman ve seyit yaza bilirmisiniz

Adsız dedi ki...

HeR Elİnİ TuTaNı İNsAn SaNma KöPekTe PaTi VeRiR BuNu UnUtMa

Kaynak Linki : http://www.asksozlerimiz.com/kapak-sozler.html

Adsız dedi ki...

HeR Elİnİ TuTaNı İNsAn SaNma KöPekTe PaTi VeRiR BuNu UnUtMa

«En Eski ‹Eski   1 – 200 / 207   Yeni› En yeni»

Yorum Gönder

Yorumlama biçiminden Anonim veya Adı/Url seçerek Kayıt olmadan Yorum yapabilirsiniz

Back to Home Back to Top Copyright © 2011 VayAmk.Net- Tüm Haklarimizi Kaybettik Arayışlar Devam Ediyor ®