-->

22 Temmuz 2012 Pazar

Gizem Karaca Hastanelik oldu

Ne hakkında bilgi istiyorsanız o bizde BilgeCan.org
Eve düşen yıldırım dizisinin Muazzez'i Gizem KARACA'da klimadan etkilenenler arasında yerini aldı
Klima'dan kaynaklı bogaz agrısı ve öksürükle ciddi derecede rahatsızlanan Gizem Karaca hastaneye kaldırıldı. Güzel oyuncu hastaneden bi fotoğrafınıda Twitter aracılığı ile paylaştı
"Çok hastayım. Ateşim düşmüyor. İyileşmeye çalışıyorum ama yaramıyor"diye yazan Karaca, "Kat kat yorgan altında titriyorum. Allah'ım sen bana yardım et. Öksürmekten boğazım çıktı. Beni klinik paklar" dedi.



Bunu Facebook'ta Paylas Arkadaşlarında Görsün .


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçiminden Anonim veya Adı/Url seçerek Kayıt olmadan Yorum yapabilirsiniz

Back to Home Back to Top Copyright © 2011 VayAmk.Net- Tüm Haklarimizi Kaybettik Arayışlar Devam Ediyor ®