-->

24 Temmuz 2012 Salı

İsyan Var Ulaaaaan isyaaan

Ne hakkında bilgi istiyorsanız o bizde BilgeCan.org

Merhaba arkadaşlar ben By VayAmk bilen biliyor tanıyan tanıyor ismimi kullanmama gerek yok illaki neyse su günlerde hic keyfim yok para yok pul yok sitelerden para kazanamıyorum felan canım sıkkın vs vs  birde şu insanlara göz yummak he deyip geçmek artık cok sıktı bu yazıyı yazma sebebim ordan geldi... bu insanlar ne kadar uyanık ya ? ne kadar salak ne kadar geri zekalı ! yada kimisi var ne kadar zeki.. ben insandan korktugum kadar hiç bi hayvandan korkmadım bugüne dek !... öyle igrenclerki..
neden bıktım biliyormusunuz? göz yummaktan he demekten idare etmekten?
şimdi ne demek bu diye düsünüyorsunuz tabi bu yazıyı biri okursa düsünecek okumazsa öyle internetin kösesinde bucagında kaybolup gidecek...
neyse konu dagılmasın ... 



Bıktım neden biliomusun? İnsanlardan !! herkese göz yummaktan ... kalp kırmayayım diye icime atmaktan bıktım ! yada birileri ne der diye yaptıklarımı kısıtlı yapmaktan özgürlügü unutmaktan bıktım !!
Yazı belki cok sacma belkide gereksiz ? Sorunmu site benim sitem istedigimi yazarım diyor insan sende aç sende yaz kardesim ayıpsın valla bende senin yazını okurum sıkıntı yok...
Şuan sınıftayım o.cocunun biri kendince ilahi açmış ilahi dinliyor bilgisayar başında arkadaş 4-4 lük müslüman misali amma bi gevur bi gevur.. deli oluyorum ya bukadar igrenc bi kız tanımadım ben... Rabbim böylelerinden korusun beni evlenecegim kişi felan böyle olursa bilmiyorum ne yaparım ben... hep birilerini kullanma peşinde hep ! birinden 2 lokma beleş yesin tamamdır sonrasında sadece bu kız degil arkadaş cevresi neden bukadar maldır insanlar ya? yalan söyler söyler yediriyorum zanneder? seyimde olurmu he der geçerim bazılarıda var bizim hakan gibi agzında bakla ıslanmaz...  konu nerden başladı nereye geldi ya arkadaşlar isyanım var bu insanlara bu geri zekalılara !! bıktım artık... adam olmayanların arasında adam secmekten... Allahım bi su sıkıntılı günlerimden kurtarsaydı beni ahhh.. neyse yeter bukadar sacmalama :hadi hayırlı günler
Bunu Facebook'ta Paylas Arkadaşlarında Görsün .


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçiminden Anonim veya Adı/Url seçerek Kayıt olmadan Yorum yapabilirsiniz

Back to Home Back to Top Copyright © 2011 VayAmk.Net- Tüm Haklarimizi Kaybettik Arayışlar Devam Ediyor ®