-->

6 Ağustos 2012 Pazartesi

Sözlü Facebook Kapak Fotoğrafları Yazılı resimler

Ne hakkında bilgi istiyorsanız o bizde BilgeCan.org


 ahmetim yazan sözlü kapak fotoğrafları resimleri
 Aski oyun sanmiştim yazan kapak fotoğrafları resimleri
 dünyam yazan kapak fotoğrafları resimleri
en büyük hatam herkesi kendim gibi sanmamdi
 Gönül verdim kahpeye soktu beni kabrime
 Ben estetik cerrahı degilim kimse benden g.tünü kaldırmamı beklemesin kapak fotoğrafları resimleri

 istedigim sadece Sessizlik kapak fotoğrafları resimleri
 Kaderimse çekerim sözlü yazılı kapak fotoğrafları resimleri
 Kadirim yazan facebook kapak fotoğrafları resimleri

Sevdalim Yazan kapak fotoğrafları resimleri
Tek Gerçegim kapak fotoğrafları resimleri
 Bana her bakisinda Gözlerim haykirirdi sevgimide sen duymazdin var git ellerin yari yüzüme gülme bari kapak fotoğrafları resimleri 
 Yusuf yazan kapak fotoğrafları resimleri
Zeynebim yazan kapak fotoğrafları resimleri
Bana Sensiz yaşamak deselerdi tek kelime ile Ölüm derdim

HOŞUNUZA GİDEN SÖZLERİ ÜST BÖLÜMDE SİZE
ÖZEL KAPAK FOTOĞRAFLARI SAYFASINA YAZIN SİZE ÖZEL KAPAK FOTOĞRAFI HAZIRLAYALIMN
Bunu Facebook'ta Paylas Arkadaşlarında Görsün .


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçiminden Anonim veya Adı/Url seçerek Kayıt olmadan Yorum yapabilirsiniz

Back to Home Back to Top Copyright © 2011 VayAmk.Net- Tüm Haklarimizi Kaybettik Arayışlar Devam Ediyor ®