-->

5 Ağustos 2012 Pazar

Vodafone'den Bedava Twitter Yaptım 2012

Ne hakkında bilgi istiyorsanız o bizde BilgeCan.org
Merhaba arkadaşlar ben Mr. Vay Amk :D nabersiniz ya :D benim aslında keyfim yok ama can sıkıntısından bişey yaptım googlede başka bişey arıyordum he evet twitter'deki hesabımızın rss sini nasıl bulurum ona bakıyordum sonrasında karşıma bi yazı cıktı vodafoneden mesaj hakkıyla twitter kullanmak bedava diye sonra girdim vodafonenin sitesine okudum harbiden bedavaymış sonra hemen twitter'e girdim ayarlar dedim sol taraftan mobili sectim numaramı yazdım etkinleştir dedim ardından üstte GIT yaz 2444'e gönder yazdı hemen yaptım bende sonra lak eşleşti dedi D: 
sonra vodafonede okudum birazcık daha vodafonede ardından deneme yazdım 2444'e mesaj attım anam bi baktım twit atmışım mesaj hakkı olan vodafoneliler için 2444'e attıgımız her mesaj vodafone bi arkadaşımıza atıyormuş gibi ücretsizmiş ve vodafoneden bize gelen twitter bildirim mesajlarıda ücretsizmiş :D ay ne cok sevindim felan dicem simdi :D ama benim suanda bu yazıyı yazmak yerine ders calısmam lazımdı  biliyorum benden adam olmaz amk ya ne yapcaz bilmiyorum Rabbim sen bana akıl fikir ver ya... neyse arkadaşlar yazıyı okuyan olurmu bilmem ama sevgiyle kalın kendinize cici bakın...
Sevgilerle Mr. Vay Amk :D
Bunu Facebook'ta Paylas Arkadaşlarında Görsün .


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçiminden Anonim veya Adı/Url seçerek Kayıt olmadan Yorum yapabilirsiniz

Back to Home Back to Top Copyright © 2011 VayAmk.Net- Tüm Haklarimizi Kaybettik Arayışlar Devam Ediyor ®