-->

1 Ekim 2012 Pazartesi

Açık Öğretim Bütünleme Sonuçları Açıklandı Bak 1 Ekim

Ne hakkında bilgi istiyorsanız o bizde BilgeCan.org
Açık Öğretim Fakültesi (Aöf) Bütünleme sonuçları yine bir skandalla açıklandı merhabaa arkadaşlar bende aöf işletme okumaktayım yukarda skandalla dedim nedir bu skandal diyeceksiniz sabah saatlerinde aöf bütünleme sonuçları sitede verilmiş ben bakmamıştım ama bakan arkadaşlardan duydum ve haber sitesinden okudum. notlar verildikten 2-3 saat sonra tekrardan kaldırılmış notlar. ardından akşam üstü telefonuma kanka aöf acıklanmış şeklinde gelen mesajla girip baktım ve bütün derslerden kaldıgımı gördüm gittigim kursa vermem gereken agırlık ve hayat boyu tembel bi öğrenci olarak 10 dersimin 6 sından kaldım 7 dersten büte girmiştim sadece 1 tanesinden geçebilirmisim geçenlerde peder ne yaptın deyince 4. sınıfa geçtiğimi söylemiştim acıkcası ayvayı yedik heralde ne acıklama yapacagımı bilemiyorum bile ama açıklanmış işte yarın aöf bürosunu telefondan arayıp ne yapmam gerektiğini 4. sınıfa geçip geçemeyecegimi ders alıp alamayacagımı sorcam valla ayvayı yedik bu arada açık öğretim bürosu telefon numarası 444 1026 lazım olursa sizde ararsınız aradığınızda bulunduğunuz ilin plaka kodunu girin diyor ve ben 68 giriyorum tabi ardından baglıyor sisteme... yarın ola hayır ola ama cidden moralim pek iyi değil suanda hayırlısı bakalım ne yapcaz görelim.... 


Bunu Facebook'ta Paylas Arkadaşlarında Görsün .


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçiminden Anonim veya Adı/Url seçerek Kayıt olmadan Yorum yapabilirsiniz

Back to Home Back to Top Copyright © 2011 VayAmk.Net- Tüm Haklarimizi Kaybettik Arayışlar Devam Ediyor ®