-->

14 Kasım 2012 Çarşamba

Ne Sıkıcı Biri Olmuşum

Ne hakkında bilgi istiyorsanız o bizde BilgeCan.org
Merhaba arkadaşlar.. kırık klavyem etiketine sahip yazılarıma bi yazıdaha eklenmiş olacak birazdan
Canım sıkkın keyfim yok şuanda.. evet bişeyler yazarken a konusundan girer h konusunda bulurum seni ama yazmak istedim işte... İşteyim suanda bilgisayar başında ve girmem gereken fişler var ama nedense hiç birine dokunmak bile istemiyorum hatta su anda burada oturmak bile beni bogmakta... bugün ne oldu bana diye düşünürken aklıma bi konu düştü büyük ihtimal ondandır ... Üniversite hayatımda özlem diye bi arkadaşım vardı... uzun süredir görüşmüyorduk 1 hafta önce mesaj atmıstı. bugun onunla konustuk 3-5 mesajlık.. ve ne sıkıcı biri olmusun sen dedi bana oysa eski özlemin yerinde yeller esiyordu haberi bile yok bi umursamazlık poposunun 5 ila 10 cm arasında havaya kalkması burnuda aynı sekilde... bilmiyorum neler yapmıştık ne anılarımız vardı özlemle böyle olabilecegimizi hiç düşünmemiştim ama biliyormusunuz hayat biyerde bişeyler ögretiyor ne yapalım ? ne deyim simdi özleme sende haklısın amk.. kendine cici bak... bundan sonra görüsmeyiz :D mi deseydim demedim.. gerekte yok bu saatten sonra cokta şeyimde olmaz açıkcası... bugünkü mutsuzlugumun nedeni bu olsa gerek kesin olarak söyleyemiyorum ama buna baglı olma ihtimali yüksek yani.neyse işte ondan moralim bozuk iş yeride gergin. felan fistan neyse bu konuyu geçelim birazda siteden bahsedelim. siteyi biran önce geliştirmem lazım arkadaşlar önce Allah'ın izni sonra benim çabam ve gayretimle bişeyler yapmam lazım yoksa olmaz yani günde 1-2 içerikle anca bu site oyalar beni yakında belki blog tarzıda kullana bilirim burasını tam emin degilim önümüzdeki günlerin neler getirecegini. Şuan canım sıkkın tek bildigim o saat 19:00 olsa... patron o saate cıkıp gitmiş olsa bizde paşa paşa evimize gitsek ! arkadaşlar başta demiştim ya o konudan ona dalarım diye yapacak bişey yok :D budar yeter zannedersem... kendinize cici bakin

Bunu Facebook'ta Paylas Arkadaşlarında Görsün .


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçiminden Anonim veya Adı/Url seçerek Kayıt olmadan Yorum yapabilirsiniz

Back to Home Back to Top Copyright © 2011 VayAmk.Net- Tüm Haklarimizi Kaybettik Arayışlar Devam Ediyor ®