-->

19 Şubat 2013 Salı

Cinsel açlığın Afrikasıdır Türkiye - Ne yazıkki

Ne hakkında bilgi istiyorsanız o bizde BilgeCan.org

Merhaba arkadaşlar bu resmi daha önce facebook'ta görmüştüm o an kaydetmişimde farkında değilmişim, yeni karşılaştım bilgisayarımda 1-2 cümle bişeyler yazmak istedim sadece harbidende aynen resimde yazdığı gibidir türkiye daha 2 gün önce gazete sitesinde okumuştum 3 genç 20-28 yaş civarı bunlar arada gezen akıl hastası ve alkolik bir erkeğe tecavüz etmişler ardından dövmüşler adamı okul bahçesine atmışlardı adam ölmüştü. Ya bişey soracam nasıl kalkıyor bir erkeğe siz insanmısınız be? Arkadaşlar cinsellik yönünden çok iğrenç şartlarda yaşıyoruz bunu hepiniz biliyorsunuzdur biz bakarken bişey yoktur biri ablamıza kardeşimize baksa kıyameti kopartırz. ama biz öküz gibi bakarız.. dimi ? daha bide kız tecavüzünü anladık ne kadar iğrenç olduğunu biliyoruz birde erkeğe tecavüz bu nedir ya?  peki nedir bunun sebebi hiç düşündünüzmü ? Türk mileti yada türkiye neden abazadır bukadar neden bi kaza bi eşege köpeğe yada tavuga tecavüz edip neden insanlık dışı hareketler yapar. düşünün bi ? ben düşündüm ve benim kişisel nacizane düşüncem nedir biliyormusunuz ? evet açıklayayım

Ayıp ! aman ha yapma günah diye yetiştiğimizdendir dinimizce günahtır ki biz bu günahı gizli gizli defalarca işleriz zaten, ayıpın daha fazlasını yaparız ama dışardan söylerken aman oglum kızıp ayıp günah ? Bi ingiltere almanya böyle değil sex onların hayatının normalinde olan bişey o nedenle bukadar sıkıntı olmuyor biz türklerin hayatıdamı öyle olsun istiyorsunuz derseniz hayır yetiştirilme tarzımızdan dolayı biz bunu kabullenemeyiz ama farklı şeyler yapılabilinir ! bence ama nerde ayıp günah demekten ... bu hallere düşeriz sonrada tavugada tecavüz ederiz eşekle platonik aşk bile yaşarız biz. Sokakta gördüğümüz bayanın içine kadar düşeriz ! biz türkler cinsellik konusunda iğrençiz !


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçiminden Anonim veya Adı/Url seçerek Kayıt olmadan Yorum yapabilirsiniz

Back to Home Back to Top Copyright © 2011 VayAmk.Net- Tüm Haklarimizi Kaybettik Arayışlar Devam Ediyor ®