-->

29 Ağustos 2013 Perşembe

Küfürlü Sözler Kapak Sözler

Ne hakkında bilgi istiyorsanız o bizde BilgeCan.org
- zengin parasıyla, fakir karısıyla oynarmış
- küfürlü sözler – kardan adam olur senden adam olmaz
- erkekler BOY abdesti alıyor da kızlar neden GIRL abdesti almıyor.
- dünya yansa kaşarı erimez
- pamuktan prenses mi olur? prenses dediğin taş gibi olur
- mor ve öpülesi
- üşeniyorum öyleyse yarın
- kaderimse cekerim yeterki ip kopmasın
- çok güzel japon gördüm; hiç memesi yok , çok güzel meme gördüm; içinde japon yok
- sick’tim öldüm demiş arakadaşım
- kayalardan kayarım, yoktur benim ayarım. gerekirse kayalara da kayarım
- g.te geldi aşkımız, ikimizde şaşkınız
- Hayat Aslında Basittir Zor Gelirse Bas İttir Baktın Olmuyo Has…tir.. küfürlü sözler
- KIR KALBİMİ GÖNLÜN OLSUN, AL GÖNLÜMÜ SENİN OLSUN, BEN ŞİMDİ BAŞKA KOLLARDAYIM; BU DA SANA KAPAK OLSUN………
- Takıl bana hayatın renklensin. Fazla takılma gökkuşağına dönersin.
- Herkesin gördüğü ileti kişisel değildir.
- ağlarsa anam ağlar; gerisi ninja kaplumbağlar.
- Sevip de sevdiğini sölemeyeni seven affetsin, sevmeyip de seviyorum diyeni Allah Kahretsin

CEKETİMİN KOLU YOK. BU İŞLERİN SONU YOK. DEVLET SU İŞLERİ BIRAK BU İŞLERİ KAZIMM…
+fantazı msejı
+aşkım usTunDe ne vaR
- cafede tanısTırdıgın aRakdasın …


alem oyuncu sokaklar sahne ssewdiğim bir kız vardı o da kahpe


sen silmediğim ğöz yaşlarımsın göz yaşlarım seni sevmekse ağlamak kaderim olsuNN!!

Not: Bildiğiniz Küfürlü Laf Koyma Sözlerini cevap olarak yazabilirisniz..



0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçiminden Anonim veya Adı/Url seçerek Kayıt olmadan Yorum yapabilirsiniz

Back to Home Back to Top Copyright © 2011 VayAmk.Net- Tüm Haklarimizi Kaybettik Arayışlar Devam Ediyor ®