-->

1 Ocak 2012 Pazar

Vayamk.net açıldı:)

Ne hakkında bilgi istiyorsanız o bizde BilgeCan.org
Merhaba arkadaşlar dün gece paypal hesabımdaki param beni dürttüğü için :D yerimde duramadıgım için tuttum böyle bi domain aldım Vayamk.net :D sürekli kulandıgım bi kelime ve Facebookta Vay Amk diye bir sayfam var pek aktif olmasada belkide bu site ile orayı cok aktif edebilirim yaklaşık 5. aydan beri aklımda olan bu domaini bi türlü almamıştım yok şöyle olur yok böyle olur diye:D ama sonunda karar verip aldım umarım herşey güzel olur:D siteye her türlü konudan rasgele eklicem... Sitemizin Sloganı ise Amk Bi küfür Degil A'zıcık M'antıklı K'onuş un kısaltmasıdır:D yazcam umarım herşey güzel olur şimdilik bu kadar :D hayırlı akşamlar sevgilerle Vayamk :D


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçiminden Anonim veya Adı/Url seçerek Kayıt olmadan Yorum yapabilirsiniz

Back to Home Back to Top Copyright © 2011 VayAmk.Net- Tüm Haklarimizi Kaybettik Arayışlar Devam Ediyor ®