-->

4 Mayıs 2012 Cuma

Hacked By F0RTYS3V3N Kimdir

Ne hakkında bilgi istiyorsanız o bizde BilgeCan.org

Merhaba arkadaşlar 5 Mayıs'ın teknoloji haber başlıgı Yandex Google Facebook Yahoo Paypal Bdp Cocacola gibi vs vs... sitelerin he Microsoft Hotmail de bu listeye dahil olmak üzere :) Adı gecen tüm sitelerin .tr uzantıları hackendi By F0RTYS3V3N ve grubu tarafından... takip ettigim bi webmaster formunda haberi gördüm ben geç görmüşüm tabi ama görünce şaşırdım tabi başta inanmadım sonra bi baktım ssler alınmıs felan yandex acıklama bile yapmış:)  Yapan arkadaşların yazdıklarını okudum gayet haklılar bence süper bi iş oldu kendilerini tebrik ederim teşekkür ederim elleri öpülesi kişiler en azından türklerin istediklerinde neler yapabileceğini bianda tüm dünyaya duyurmuş oldular yarının bomba haberide bu olacak büyük ihtimal... :)
Herkez merak edecek F0RTYS3V3N kimdir diye hemen cevaplayalım...
Öncelikle hiç bi hacker'in gerçek kimligini bulamazsınız boşa aramayınız... gerçek kimligi bilinse zaten Hacker olamaz..:) bu işler böyledir...  F0RTYS3V3N  kimdir  F0RTYS3V3N  kim Hacked  F0RTYS3V3N  kim  hacked  FORTYS3V3N   fortyseven kim forty seven kim
Kendisi Cyber-warrior grubundan kendilerine yüzlerce kez teşekkür ediyoruz... Başta F0RTYS3V3N olmak üzere yukardaki hack ekranında adı geçen geçmeyen bu işe saç teli kadar yardımı dokunan herkeze teşekkürler... Helal olsun diyoruz...
Bunu Facebook'ta Paylas Arkadaşlarında Görsün

.


1 yorum:

Unknown dedi ki...

fazla göze batanlar değil sessiz olandan korkacaksın...

Yorum Gönder

Yorumlama biçiminden Anonim veya Adı/Url seçerek Kayıt olmadan Yorum yapabilirsiniz

Back to Home Back to Top Copyright © 2011 VayAmk.Net- Tüm Haklarimizi Kaybettik Arayışlar Devam Ediyor ®