-->

14 Ağustos 2012 Salı

Bu Yazı Kimseye Değil Kendime 2

Ne hakkında bilgi istiyorsanız o bizde BilgeCan.org
Merhaba arkadaşlar dün kendime bi söz vermiştim ve gerçekten 4' 4'lük olmasada tuttum ilk gün icin bu bile bişeydir benim için sadece beni sinir eden su videodaki sesle görüntü arasındaki farkı gidermek icin calıstırdıgım program 3.5 saattir 2 saatlik videoyu düzeltemedi bi canım ona sıkkın gerisi herşey harika arkadaş geldi en yakın arkadaşım azda olsa muhabbet felan ettik öyle işte bugun başardıklarım matematikten soru cözebildim... bir zamanlar cok güzel matematik yapardım ama ... bi ib.e bayan matematik hocam vardı beni matematikten sogutmustu o zamandan bu zamana kadar cidden matematige cok yabancı kalmısım ama er yada geç başarabilecegime inanıyorum Rabbim yardım eder elbet çalışanın yanındadır... heralde....
Arkadaşlar yarın sabah 8:30 gibi kalkmalıyım ama mecburen 4 de yatmalıyım bolca kahve aldım o idare eder heralde bi süre beni :D 1 ayda başarabilecekmiyim bende bilmiyorum ama inanıyorum eninde sonunda Allahın izni ve hayırlısı ile bişeyler başarabilecegime inanıyorum ... bu yazı 2. yazımdır ve kimse okusun diye düsünüp yazmadım amacım sadece yazdıgım yazıların biyerde kayıt'a geçilmiş olması... oda burası olsun :) istedim... neyse ben bi su facebook blogger popupuna bakayım sevgiyle kalın rabbime emanetsiniz tabi okuyan biri varsa..
Bunu Facebook'ta Paylas Arkadaşlarında Görsün .


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçiminden Anonim veya Adı/Url seçerek Kayıt olmadan Yorum yapabilirsiniz

Back to Home Back to Top Copyright © 2011 VayAmk.Net- Tüm Haklarimizi Kaybettik Arayışlar Devam Ediyor ®