-->

13 Ağustos 2012 Pazartesi

Bu Yazı Kimseye Değil Kendime

Ne hakkında bilgi istiyorsanız o bizde BilgeCan.org
Merhaba arkadaşlar ben Mr. Vay amk bu yazıyı birilerinin okuması ile yazmıyorum amacım sadece içimi dökmek bu site adresi vayamk belki herkese küfürlü bişeyler var gibi geliyor ama öyle olmayacak bugune kadarda öyle olmadı hani argo bişey  olmadı bu sekilde yazdıgım yazılarda "mk" demişimdir en fazla neyse hani sitem ismiyle tezat bi sitedir... yani küfürlü bişeyler yoktur akılda kalıcı olması açısından böyle bi isim sectim belki hata ama... yapabilecek bişey yok bu yazıyı yazmamın amacı son günlerdeki karamsarlıgım ve kendime karşı sucluluk duygumun oluşması
Arkadaşlar benim sitelerle değil derslerle ilgilenmem gerekiyor ve bugunden itibaren yani yarından itibaren hayatımı degiştirecegime söz veriyorum kendime bunuda buraya yazıyorumki hani olurda vazgecmek istersem... yada düsünürsem buraya bakıp yazdıklarımı hatırlayayım hergün yaptıgımı Kırık Klavyem kategorisi altında paylaşcam... bakalım neler yapabilmeyi başarcam yoksa bu yazıdamı boşa gidecek kendime verdigim her söz gibi bunudamı umursamıcam sonra sucluluk duygusu oluşacak eylülde 3 sınavım var hani aöf kpss birde başka bişey ondan sonra sitelere cok delice bi dönüs yapcam ardından zaten maaşı az olsada biyerde calısmaya baslıcam diger bi sitem var onuda devreye sokarım ama önce bunu adam etmeliyim bu siteye koymayı düsündüklerimde böyle sadece 1 konu olmasın istiyorum belkide hata... biliyorum ama beni bu hataya iten şeylerde var hayırlısı bakalım ama önce bu site işlerini bi kenara itip sabah akşam ders calısmalıyım önce matematik ve türkçe sonra tarih cografya vatandaşlık felan bi taraftanda aöf ...
diger sınav dersleriyle aram iyi zaten onu biraz sallamam gerekiyor ... eğer bu yazımı okuyan biri olursa.. :D bana dua ederse sevinirim... umarım aklımı başıma alır surda 1 ay boyunca sitelerden kenndimi uzak tutabilirim ama önce matematigi az cok yapabilmeliyim en az 18 olmalı 18 in bende bi anlamı var.. 18 ekimmdi hayata tekrar tutunuşum ölümle burun buruna gelmiştim diğer bi 18 dogum günüm gerci ondanda nefret ederim ama yapcak bişey yok hadi hayırlısı bazen böyle sacmalamak rahatlatır dediler insanı yazının konusuna bak her satır ayrı telden calıyor... bu yazım kimseye degil kendimedir... BEN BUNU BAŞARMALIYIM BAŞARMALIYIM BAŞARMALIYIM

HAYATA... VE BANA YAN GÖZLE BAKANLARA SERSERİ DİYENLERE İNAT..
BU ÇALIŞMAZ DİYE ARKAMDAN KONUŞANLARA YÜZÜME SUSANLARA İNAT...
ALLAHIM SEN BANA YARDIM ET AKLIMI BAŞIMA ALMAMA... SEN HAYIRLISINI VER...

Rabbim sen elde edemeyeceğim bişeyin peşinde koşturma beni.... "amin"
Sen herşeyin hayırlısını ver... Allahım
Hadin arkadaşlar kendinize iyi bakın yarın matematik calıscam bakalım  bişey anlayacakmıyım .. yarın yine yazmayı planlıyorum hadi hayırlı geceler...
Mr. Vay Amk
13.08.2011
Saat: 03:12 
Bunu Facebook'ta Paylas Arkadaşlarında Görsün .


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçiminden Anonim veya Adı/Url seçerek Kayıt olmadan Yorum yapabilirsiniz

Back to Home Back to Top Copyright © 2011 VayAmk.Net- Tüm Haklarimizi Kaybettik Arayışlar Devam Ediyor ®