-->

27 Eylül 2012 Perşembe

Layd Gaga'dan Kilosuyla ilgili ilginç acıklama

Ne hakkında bilgi istiyorsanız o bizde BilgeCan.org

Layd gaga son bir aydır aldığı kilolarla  herkesin gözünü çevirdiği kişi oldu... Hak etmediği eleştirmeler aşağılamalar acımasız eleştiriler Layd gaganın ciddi anlamda psikolojisini bozmuş olmaliki niyahet sonunda acıklama yapmaya mecbur kaldı. Layd gaga yazdıgı yazı sanki hayranlarına özel kaleme alınmış gibi okuduğunuzda sizde anlayacaksınız...
işte Layd Gaga'dan gelen o açıklama
Son birkaç gündür gururum ve duygularımla irkildim ve kendimi kaybedim. Vücudum ile ilgili fotoğraflarınızı gördüğünüzde çevre sizden kendinizden utanmanız gerektiğini ister. Ama siz onlara hiçbir şeyden utanmadığınızı gösterin. Cesursunuz, güçlüsünüz sadece kendinizi değil yaşadığınız şeyleri de kabullenin. Böyle doğduğunuz için gurur duyun ve çevredeki savunmasızlığınız için cesur olun. İnternette sevecen bir ortam kurmak bana verdiğiniz en güzel hediye. Benim kilo almam ve vermem çocukluğumdan beri bana işkence yapıyor. Bununla ilgili ne kadar yardım aldığımın haddi hesabı yok. Ama sizin var. Erkek arkadaşım beni kıvrımlarımla kabul ediyor. Yemek yediğimde ve sağlıklı olduğumda benim görünüşümle ilgili endişelenmiyor. Mutluyum. Hemde hiç bu kadar olmamıştım. Bunun için hiçbir psikolojik şeylere başvurmayacağım. Ben böyleyim. Ve her ilmeğimle gurur duyuyorum. Ve sizi seviyorum. Ve sizin de kendi görünüşünüzden gurur duymanızı istiyorum. Eleştiride kibarlık aramayın. Altınınızı bulmaya gidin. Kalbinize.
Yurt disi magazin haberleri magazin almanya avrupa haberleri 
Bunu Facebook'ta Paylas Arkadaşlarında Görsün .


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçiminden Anonim veya Adı/Url seçerek Kayıt olmadan Yorum yapabilirsiniz

Back to Home Back to Top Copyright © 2011 VayAmk.Net- Tüm Haklarimizi Kaybettik Arayışlar Devam Ediyor ®