-->

17 Kasım 2012 Cumartesi

Felsefe'de Kanıtlayın Komik Resimler

Ne hakkında bilgi istiyorsanız o bizde BilgeCan.org
Öğretmenin Felsefe dersindeki sınav sorusu :) Bana bu sandalyenin var olmadığını kanıtlayın hemde 100 puanlık soru ama öğrenci dünya kadar yemin etmiş :D ve sonuç olarak 0,8 almış yani sıfır sonuçta kalmış 45 yeter demiş ama 45i bile vermemiş :) böyle bi soruyla karşılaşan ben olsaydım
Bana bu sandalyenin var olmadığını kanıtlayın? dese
Cevabım hazır? Hangi Sandalyenin :)

okadar basit yani :D olmadığının kanıtı görmüyorumki ben onu :P sevgilerle...


Bunu Facebook'ta Paylas Arkadaşlarında Görsün .


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçiminden Anonim veya Adı/Url seçerek Kayıt olmadan Yorum yapabilirsiniz

Back to Home Back to Top Copyright © 2011 VayAmk.Net- Tüm Haklarimizi Kaybettik Arayışlar Devam Ediyor ®