-->

17 Kasım 2012 Cumartesi

Sonra Rahatım Ohhhhh

Ne hakkında bilgi istiyorsanız o bizde BilgeCan.org
Arkadaşlar facebook'ta bu paylaşmı hep görüyordum cidden öyle anlamli ve öyle güzelki.. hayatı kısaca özetliyor bence... sonra rahatım ohhh :D farkındaysanız hep sonra rahatım ohhh oluyo ama :D hiç bi zaman rahat olunmuyor bazen düşünüyorum hani bu dünyaya hepmi sıkıntı çile çekmeye geldik bizler? Bakarmısınız şuna Sbs geçsin sonra rahatım , Ygs Lys Geçsin sonra rahatım , Finaller bitsin sonra rahatım, askerlik bitsin sonra rahatım , Bi iş buliyim sonra rahatım , çocuklar büyüsün sonra rahatım, bi geberip gitsem sonra rahatım, ve sıratta şurayıda geçeyim sonra rahatım...
Bu resim'e daha farklı şeylerde eklene bilinirdi ... mesela evleneyim sonra rahatım vesaire gibi ama bukadarla yetinmiş cizen arkadaş emeğine ve ellerine saglık diyorum kendisine... hayatı kısaca özetlemiş
bundan böyle facebook komik paylaşımları gördüklerimi alıp bende burada paylaşmayı düşünüyorum beğenirsiniz umarım :D şu siteyi bi yoluna koyayım sonra rahatım ohhhh :P


Bunu Facebook'ta Paylas Arkadaşlarında Görsün .


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçiminden Anonim veya Adı/Url seçerek Kayıt olmadan Yorum yapabilirsiniz

Back to Home Back to Top Copyright © 2011 VayAmk.Net- Tüm Haklarimizi Kaybettik Arayışlar Devam Ediyor ®