-->

4 Ocak 2012 Çarşamba

Boynuz kulagı geçermiş..de miş miş

Ne hakkında bilgi istiyorsanız o bizde BilgeCan.org
Arkadaşlar büsürü işim var ama yine canım sıkkın amk buraya iç dökmek için yazıyorum diger sitelere içerik girilecek..  ben sinirimden buraya girdim bi abim vardı benim simdi site isimlerini vermeyim 300 tane domaini vardı bi ara simdi kaçtane kaldı bilmiyorum ... bana bu işi ögretti (!) aslında bi bok ögretmeni hamballıgı ögretti .. kendi siteyi kurardı bize içine içerik eklettirirdi.. bizde mal gibi eklerdik geçe gündüz.. felan fistan..  bu yaşıma geldim kendi sitelerim var daha bana içerik ekle ben senin kazandıgın parayı sana verecektim diyor .. sinir oldum amk.. elbette hiç bişey ögretmedi diyemeyiz cok sey sordum gece gündüz belkide.. hakkı var elbet ! ama. daha cok bizi enayi yerine kullandı...  amk ne yazdıgımı yazacagımı unuttum neyse yukarıyı okudum hatırladım sagolsun.. işi ögretmediysede yolu gösterdi sonra ben blogspot.tan felan site açınca boş işlerle ugrasıyorsun diye kzııyordu... siteden para kazandıgıma inanmadı.. bende seni inandırmak zorunda degilim felan dedim  neyse bizimki nerden cıktı ve konuyla ne alakaysa. o zaman soru sorma bana dedi hani ben arada akıl danışıyorum ya.. rahatsız olmuş peki abi rahatsız ettiysem daha etmem dedim.. engelledim sildim... ne benim kazandıgım paraya nede hitime inandı... Yalancı durumuna düşürdü... Kısaca Kıskandı Çekemedi diyoruz biz ona hayırlısı olsun bakalım Atalarımız ne demiş? Boynuz kulagı geçermiş biz Sözde ustamızı geçtigimizi  resim eklicektim resim bulamadım amk salla bu konuda resimsiz olsun ...


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçiminden Anonim veya Adı/Url seçerek Kayıt olmadan Yorum yapabilirsiniz

Back to Home Back to Top Copyright © 2011 VayAmk.Net- Tüm Haklarimizi Kaybettik Arayışlar Devam Ediyor ®